HTML

Pia,buli,tánc minden ami egy bulihoz kell és egy visítozós ébredés....

2008.01.12. 23:45 | Zsebi baba | Szólj hozzá!

6.rész

...azt hitem dobok egy hátast,mert ott voltunk a tenger mellett,ott ahol Tommal voltam amikor búcsuztunk el egymástól.Liliéket nem láttam csak Tom állt mellettem.

-és most merre?-én

-gyere,megmutatom-Tom

Majd elmentünk egy régi házhoz de az csak kivülről volt úgymond elhagyatott belülről minden volt, hi-fi,plazma tv, egy bárpult és tele piákkal.Körbe néztem és megláttam Lilit Bill mellett ült egy kanapén.

-gyere igyunk valamit-Tom

-de....a Lili-én

-nincs de a Liliék meg elvannak-Tom majd húzott a bárpult fele

Mentem utána majd leültem egy székre.

-mit kérsz inni?-Tom mosizva

-egy bakardi-colat-válaszoltm, majd Liliéke pillantottam. Egy darabig csak ültek egymás mellett tök kussban. Tudtam, hogy tetszenek egymásnak és ezért nem is értettem, hogy már  elejétől mért bunkóznak egymással...

-Miss Picsahercegnő kér vmit?-Bill "enyhén" bunkón

-jaja kérek,miiiiii???Mis Picsahercegnő, bazd meg ez inkább rád illik te bozontos fejű wc-kefe!!-Lili

-Wc kefe????-Bill

-jah néztél már tükörbe????-Lili

Bill erre nemszólt semmit, csk ült és vörösödött a feje.

-énnnn hogy néztem-e tükörbeeee nézzé már magadra!nem én nézek ki úgy mint egy másnapos hülye pics!-Bill

Erre Lili felállt odment Billhez és adott neki egy pofont,de olyat csattant hogy szinte nekem is fájt.Bill megfogta a kezét és magáho húzta majd lesmárolta.Egy jó 3 percig smároltak,majd ...

-ezt mégis hogyképzeled?-Lili

-hát így-mondta Bill egy mosoly kísérefével.

-teee--majd Lili smárolta le.

-huhhh ezel elvannak!-én

-jah bárcsak...

-Tom ne én megmondtm semmi bárcsak...................-én

-jó tudom de olyan szar Kata én tényleg nem akartam...

-Tom most hagyd abba megszegted az igéreted,én nem én betartottam 1 pasim sem volt!-én

-jó tudom, csak reméltem-Tom-gyere igyunk eggyet

-hívjuk ide Liliéket míg megnem öli egymást!-én

-oksa-Tom

MAjd odamentünk de ők még mindig egymás szájában turkáltak.

-kmkmkm-én

-jah izééé pffujj-Lili-én csak

-jhj nem kell magyarázni gyertek igyunk egy kicsit!-én

Majd visszamentünk a bárpulthoz.Csak 4-rn voltunk és egyre több piát ittunk. A végén már betett nekünk a fekete Absint és attól Lilivel nagyon beálltunk.De csak mi ketten mert nekünk volt nagy szánk.Billék nem akartak inni mi pedig meghúztuk, és ahát igen megvolt a kellő hatása.

-Tomciiiiiiiii-én nyávogó hangon-gyereee velem

-öhhh oks-Tom, majd mi kimentünk és magukra hagytuk a két gerlicét.

Én z ajtó elött hozzábújtam és lesmároltam.De nemtudtam ez pia miatt vagy csak az érzelmek miatt van.

-gyere táncoljunk ez a kendvenc számom-Lili majd ment Nicol Scherzinger.https://www.youtube.com/watch?v=IfHXGMTd03U&feature=related<---közben ezt halgasd!

-héhh ezt én sem hagyom ki!-rontottam be Tommal kéz a kézben.

Majd bementünk a táncparkett közepére és először csak Tommal illetve Billel táncoltunk, majd mikor láttuk hogy Lilivel nagyon elvagyunk 2 ezért leültek a kanapéra piával a kezükben és minket néztek.Minekünk sem kellett fogtuk magunkat kivettük a kezükből a piát meghúztuk majd Lili Bill fölé én meg Tom fölé álltam és úgy táncoltunk eléggé jól csinálhattuk mert láttuk,hogy elég érdekes fejet vágtak és nem tudtak egyhelyben megmaradni.A kezünkben lévő pohárból a maradékot megittuk és a többi sötétség.Reggel iszonyatos fejfájásra ébredtem.Körbe néztem azt hittem hogy kórházban kötök ki, még nyugtató sem hatott volna.

-áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá-én vísította

Erre mindenki felébredt.És mindenkinek ugyanaz volt a reakciója holvki pánáért vki egész másért nyúlkált....

Foly.köw.

PuXxxxXa

A bejegyzés trackback címe:

https://tomikazsebike.blog.hu/api/trackback/id/tr66295150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása