HTML

"Ő csak egy régi ismerős!"

2008.01.06. 12:34 | Zsebi baba | 1 komment

3.rész

-itt vok-Tom és szállt ki az autóból, de vki követte.

-szia Tom-én, majd átakartam ölelni de ahogy láttam hogy ki száll ki a háta mögül inkább megálltam.

-Tom ez meg ki-kérdezte egy csaj, elég picsás volt, szőke haja benne vörös tincsek, mini vagyis inkább picsaszoknyában volt,és egy topban ami semmit sem takart.

-őő ő egy régi ismerős-Tom

Szóval régi ismerős, egy régi ismerős vagyok én ennyi volt az a nagy szerelem amit 1 és fél év alatt elfelejtett.

-én Kata vok,de mindenkinek csak Zsebi-én-ő itt a legjobb barátnőm Lili

-szijasztok én Jessica vagyok, Jess mindenkinek-majd pusy váltottunk-Én vagyok  Gustavnak a huga.

-értem-én

-nah akkor menjünk haza-Bill

-jah izé elfelejtettem neked bemutatni Lilit-én

-hallottam már a nevét,és láttam is -Bill

-jólvan na de kösszöni nem köszöntél neki-én

-jah csá!-fordult Lili fele

-cső te bunkó-Lili

-mi az hogy bunkó??-Bill

-az vagy és kész!-Lili

-héhh emberek ne egyétek meg egymást inkább menjünk haza!-Georg

Besszálltunk a kocsiba.Rohant nagy hely volt.Mellém ült Bill a másik oldalamra Lili (hú de szeretik egymást)majd Georg és Gustav, mellette Jess és mellette Tom akinek a keze Jessnek a combján volt.Nekem a fejemben csak az víszhangzott "csak egy régi ismerős-csak egy régi ismerős".Teljesen magamba zuhantam, nem értettem miért csinálja ezt velem Tom, én folyaatosan írtam neki de ő nem válaszolt.És most visszajöttem arra számítottam hogy átölel és többet soha el nem enged.Én nekem nem volt egy pasim sem, én megfogadtam de ő...itt ülünk a kocsiban és egy csaj ül mellette aki valószínüleg a barátnője.Sírni akartam volna de nem akartam örömet szerezni neki, azt sajnáltam,hogy a nyakamban ott volt az a lánc amit tőle kaptam, de amit én adtam neki az nem volt a nyakában.

-hahhhoo Zsebi itt vagy-Bill

-jh persze igen csak.... nah min1-én-mit mondtál?

-azt hogy hogy állsz a pasikkal?és mi történt veled ebben az 1 évben?

-háát megismertem Lilit és nagyon sok minden kiderült egy npon születtünk,és ő mellettem volt a nehéz időkben és nagyon megszerettük egymást, ő egyedül lakott a bátyával ezért mondtam neki hogy jöjjön ki velem ide,hogy bemutathassalak titeket neki...

-jah látom mennyire megváltozotatott,de nagyon csinos vagy-Bill

-és nem teccik?-súgtam neki a fülébe

-neeemm Miss Picshercegnő és...

-hééh te tuskó az én barátnőmről beszélünk!-és megütöttem a combját.

-héhh emberek ne öljétek meg egymást!-Gustav

-és a pasikkal hogy állsz?-Jess-arra nem válaszoltál

Én Lilire néztem segéjkérően hogy most mit csináljak.

-hát 1 és fél éve nem volt pasim-majd Tomra néztem,és ő is rám ekkor elkapott a sírás szerencsére  megérkeztünk és gyors kirohantam a kocsiból, majd be a házba.Fura olt újra belépnem oda.

-gyere megmutatom hol fogtok aludni a Lilivel!-Bill

-ah télleg eddig Tommal aludtam-én

-ne légy szomorú inkább gyere!-Bill

-várj és a Lili?ő hol van?-én

-jahj ne elvan ő ne szólj neki-Bil

-mondd mi a jó istent ártott neked?-én

-semmit eccerűen nem szimpi!-Bill

-persze azért csillogott úgy a szemed amikor megláttad!!!-én

-nah végre megvagytok!-Lili

-jahjjj..-Bill ekkor én hátba vágtam

-nah gyertek megmutatom hol fogtok lakni!-Bill

Majd megmutatott mindent, mert elég nagy változáson esett túl a ház.Megkaptuk a szobánkat enyém Gustav mellett volt az enyém mellett volt Lilié vele szemben Tom és mellette Bill, mellette pedig Georgé.Arra voltam kiwáncsi hogy Jessnek a szobája mégis holvan, persze eszembe jutott, hogy bizto Tommal van eggyütt.

-nah most hagylak titeket-Bill-pakoljatok ki utánna kaja!

-oksa-Lili

-nah gyere egy kicsit beszélnünk kell!-én Lilihez fordulva!

-oks-Lili, majd bejött a szobába, elfelejtettük becsukni az ajtót.

-én nem bírom szerinted miért csinálja ezt velem, mit csináltam én megígértem neki hogy egy pasival sem lexek eggyütt senkivel sem lex kapcsolatom,én folyamat írtam neki levelet sms-t hívtam de ő úgy csinált és most is mintha nem élnék, az újságokon is az áll, hogy minden csajt kihasznál,és ő még azt is mondta nekem hogy egy csajjal sem lex eggyütt, itt van Jess,áá nemtom még kösszönni se köszönt...-ekkor már szakadt belőlem a sírás megfogtam azt a szívet ami a nyakamba leszakítottam és az ajtó felé dobtam, nem vettük észre de valaki állt ott és pont nekihajítottam.

-ajaj azt hiszem én most elmegyek, rágyújtani-Lili

-megyek veled-én, már mentem is el az ajtóban álló ember mellett de ő behúzott a szobámba bezárta az ajtót.

-te nem mész sehová....-majd nekem esett

Folyt.köv

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tomikazsebike.blog.hu/api/trackback/id/tr5286800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LILO 2008.01.06. 19:34:44

juuuuujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj ez a rész is jó, már várom a kövit, de most akk tetszek Billnek v nem? nah mind1 majd kiderül holnapXDXD tök jó, már kiváncsi vok a holnapra, de a vége is tök jó=)
süti beállítások módosítása