HTML

2008.01.11. 23:04 | Zsebi baba | 6 komment

4.rész

Szerencsére Bill jöt be majd odamentem hzzá és alig hallhatóan súgtam vmit a fülébe, majd egy pillantást vetettem Tomra akiben csak úgy dúlt a féltékenység.De én ezt egy mosollyal nyugtáztam.Egy jó 10 pec múlva Bill jött be a szobámba ahogy mondtam, neki.

-végre!Bill én ezt már annyira nem bírom!-én, majd megöleltem és ekezdtem sírni-én naon szeretem de amit a képembe ágott azt nemfgom neki megbocsátani!

Megnyugtató volt a karjaiban , lenni kicsit hasonlított Tomnak az ölelésére.

-jahj képledl elfelejtettem mondani-Bill-lex egy nagy buli amit neketek szerveztünk h újra visszajöttél.

-igggenn??-én két sírás közöt-ez tök jó, olyan arik vagytok

-az ön ötletem volt-Bill és kihuzta magát

-ohhh-én-de hol lessz?-én

-az titok két nap múlva 2-re majd legyetek készen és akkor bekötjük a szemeteket és elmegyünk.

-juj dejó és amennyire még lehetett mégjobban megöleltem.

A 2 nap hamar eltelt, Tommal csak a legszükségesbb szavakkal szóltunk egymáshoz,mindenki mással nagyon jóban voltam.Lili és Bill egyre jobban titkolóztak de hiába faggattam mindketőt eggyik sem mondot semmit.

-liliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-visítozva rontok be Lili szobájába

-ivan mi történt?-Lili

-foltos a kendvenc fölsőm most mit huzzunk fel?lililiiiiiiiiiiii-szokásos vinnyogó hangon ha ideges vok

-váj majd adok eggyett-Lii

-de  siess mert 2-re kell hogy készen leygünk és már fél 2 van.-én

-bazd meg nem én basztam el a legjobb fölsőm!!!-Lili

Még egy 5 percig válogatott és a kezembe nyomott egy fekete spagettipántos főlsőt aminek elég nagy kivágása van, és csipkézve van az alja és a mellénél is, ahhozz felhúztam egy fekete selyem nacit egy megassarkút és ehhez való sminkemet azt Lili megcsinizte majd egy logós fülcsi és kész is voltam.Lili felhúzott egy farmer miniszoknyát hozzá azt a magasarkút (ami ma rajta voltXD)és hozzás egy fehér haspoló szerűséget minek az aljából flitterek lógtak ki.Hozzá a hajába tett egy fehér hajpántot egy kis smink és fél 3-ra készen is voltunk.Mi nem naon vettük észre h már ennyi idő van mondjuk az más kérdés h vagy Bill vagy Tom 5 percenként vinnyogott h siessünk más.De amikor kiléptünk a szobából csak bámultak mjd ránkötöttek egy rózsaszín selyem szalagott majd Tom vezetett(ezért még nem szóltam neki)Lilit pedig ésszerűen Bill.

-a többiek már ott várnak-Bill

Majd beültünk az ott váró limuzinba.NEm naon tudtam beazonsosítani hogy ki mellett ülök és hogy kifogja a kezem, de naon teccet ez az egész.Már vagy 1 órája utaztunk mikor bealudtam.Bedőltam vkinek az ölébe, nem érdekelr kiébe de csak aludni akartam.Egy kis idő múlva arra ébredtem hogy erősen süti a nap az arcom és vki tart a kezében.Körülnéztem sehol senki csak engem tart  a kezében egy ismerőd illatú fiú.Tom volt az senki más nem volt ott csak mi.

-héhh azonnal tegyé le!!!!-én, nem ellenkezett le is tett majdmikor jobban körülnéztem azt hittem dobok egy hátast mert ott voltunk a ........

Foly.köv.Nah végre ez a rész is megszületett!Várom a véleményeketeket!

Bár 1-sek mondtatát előre hallom:Ez neked dupla rész?

de majd holnap lex

PuXxxxXa

A bejegyzés trackback címe:

https://tomikazsebike.blog.hu/api/trackback/id/tr58294055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LILO 2008.01.11. 23:15:48

EZ NEKED DUPLA RÉSZ?????????????????????????????????????????? EZ NEM AZ!!!!!! Tassék írni még egy részt!!! höhXDXD amúgy jó lett

ÁgOtA 2008.01.11. 23:18:31

Háát igen nem dupla rész deh azért jo lett megint .. Deh akk hnap dupla legyen ám ! XD :D

Zsebi baba 2008.01.11. 23:27:50

hátt tudtam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!de nemtom
majd meglátom:P:P:P:P

Zsebi baba 2008.01.11. 23:30:02

Holnap dupla lex!!!!!!!!!

Tombaby 2008.01.12. 16:33:06

Szija!!!!!!télleg nem dupla rész de az a lényeg hogy van és tök jó lett alig várom a folytatást kivi vok.puszka

Zsebi baba 2008.01.12. 19:23:29

szeja köcce!bocsi h nem dupl lett de majd ma!!!!

PuXxxxxxXa
süti beállítások módosítása