HTML

Egy békülés....

2008.01.13. 17:54 | Zsebi baba | 7 komment

7.rész

-bazzd hol a picsában van a fölsőm???-LLili

-uristen mit csináltunk?-én

-hát sokmindent táncoltatok az ölünkbe, bepiálltunk és lám ez az ébredés-Tom

-de...de...de...ez nem lehet igaz!!!!-én

-de az_Bill

így néztünk köbö ki Lili egy száll mellartó és egy szoknya,rajtam egy száll gatya fölül meg egy melltartó ami kivolt kapcsolódvan,persze a fiúknak ez neon teccet Billen volt egy boxer és egy fél zokni,Tomon meg egy boxer ami félig levolt csúszva ése gy sapi.És hogy hogy audtunk az én fejem Tomnak az ÖLÉBEN volt a kezem a nyakában az egyik keze a mellemen amásik meg Lilinek a fenekén.Lili legalul a ludt  HASÁN Bill aludt neki az egyik keze az arcomon volt Lili keze Billnek a combján volt a másik a hajamba begabalyodva,tehét összevoltunk gabalyodva rendesen.

-de ugye izé...nem történt semmi sem!!!-Lili

-hááátttt-Bill

-jahj ne is mondjatok semmit!vagyis Tom ugye nem csináltam veled semmit??-én

-hááááttt-Tom

-huh pukkadjatok meg-én-Lili gyere menjünk sétálni eggyet hogy ez  2 brom feltudjon öltözni-és itt Tom félig lecsúszó boxerára mutattam

-hát baba rádis rádférnee-erre csak most vettem észre ,hogy a melltartó, félig nem volt rajtam.

Erre gyors felhúztam a polóm és kimentem cigivel  kezemben.Már sétálhattam egy ideje mikor vki megfogta  a kezem és magához húzott.

-mi a...

-szia!figyelj én csak bocsánatot akarok kérni!-Tom

Én nem tudtam mit mondani,ott álltunk a tenger mellett,és velem szemben állt és nézett ártan kis boci szemeivel.Majd fogtm magam átöleltem.

-Tom én nem akarok így élni, hogy veled haragba legyek!-én

-de hisz tudod én amit fejedhez vágtam-Tom

-igen de nem bírok haragudni!!-én

Majd erre megcsókolt.Ott álltunk ölelkezve.Kívántam,hogy ennek soh ne legyen vége.

-gyere menjünk vissza-Tom

-télleg Lili és Bill mit csinál?-én

-tudod mit inkább ne menjünk!nekik is van még beszélni valóuk!-Tom

-oksa-én

-akkor most mi??mi..

-igen Tom deha eccer megcsalsz...

-már hiányoztál és soha!!!!-Tom

Majd kéz a kézbe sétáltunk tovább.

Lili&Bill:

-bocsyyyy-Lili

-semmi de miért is?-Bill

-hát hogy izé...reggel tudod elég érdekes helyen volt a kezem!-Lili

-semmi baj többször is megsmételheted-Bill

-huuuuh te idióta!sohaaaa-Lili

-te emlékszel vmire az estéből?-Bill elterelve a témát.

-nem és remélem te sem-Lili

-én igen egyre!-Bill

-igen,,,és mire?-Lili

Majd megcsókolta  a Lilit magához és rántotta.Lili először ellenkezett de nem bírt ellenálni.

-tudtam..-Bill

-mit?-Lili

-hát hogy teccek neked hisz visszacsokóltál és úgyanúgy átöleltél és este még táncoltál is nekem-Bill

-nem eggyáltalán nem és ha nem haragszol most kimegyek!-Lili

-nem de jövök veled!-Bill

Majd odament hozzá és......

Folyt.köv.

Akkor nemtudom hogy hétközben lex-e felrakva réx mert tancom lex úszás,irunk is szal jah....De majd megpróbálok!!!

nah PuXxxxXa 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://tomikazsebike.blog.hu/api/trackback/id/tr61295852

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: data hk 2018.01.12. 13:59:04

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LILO 2008.01.13. 18:12:23

tiszta jó tiszta jó tiszta jó hirtelen csak ennyit tok írni tiszta jó jujj már tök kiwi vok a kövireXDXD hehe és Ági pont ezt te csak holnap tudod elolvasni bleble XD najó nem azért rem még ma is...
Pussy

Zsebi baba 2008.01.13. 18:19:43

xdxdxdés Lili nehogy szivassd majd holnap a suliban ezzel meg azzal!Hogy a Bill ez a Tom az :D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D
nah PuXxxxXa

LILO 2008.01.13. 18:21:33

miiii énnnnnnnnnnnn?????????????? áhh sohaXDXD mért szivatnám szeretjük az Áginkat és lehet pont ezért szivatjuk...XDXD
neeemmmm nem szivatjuk szeretjükXDXD
Pussy

Zsebi baba 2008.01.13. 18:26:07

igen tudo pontyosan!De mivel szeretjük megfogjuk szivatni!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D
PuXxxxXa

Tombaby 2008.01.16. 19:10:30

Szija!!!!!!!!tök kafa ez a rész alig várom a folytatást..úgyi vagy csak igy tovább.puszka

LILO 2008.01.19. 23:07:01

basszus kata qrva nagy szar h nem akarsz már blogot írni...!!! brűbrűbrűbrű
süti beállítások módosítása