HTML

A parkba mentek....:D:D:D:D

2008.01.20. 18:24 | Zsebi baba | 6 komment

Szejasztok!!!

Végre elhatároztam hogy irok...Tök sok minden történt velem meg mindesn sz*r közve jött!Nah nem is pofázok itt a rész!----->>>>

**.rész :D

Majd Bill odament Lilihez és megfogta a kezét és kimentek hozzánk.

Most pörgetünk egy kicit.

-de mondom hogy csináld meg!!-én

-de nem milex ha annyira besérül hogy többet nem fog hozzám szólni,végre tök jóban vunk és nem öljük egymást és pont Ágival?-Bill

-igen,mert ha nem akkor lefogunk bukni és nem fog sikerülni az egész!!-én-ugye ezt te sem akarod???

-nem-durcizott be Bill

-akkor hajrá!!!-én-te menj előre és utánnad küldöm mi addig mindent megrendezünk és Ágival má külön beszéltem!És gondoj bele mi lex utánna..-én

-de miért pont ő inkább veled!-Bill

-bolond vagy?te sem gondolod komolyan és Tom?Rá nem gondolsz?-én

-igaz,nah akkor cselekedjünk!-én

MAjd kimentünk Bill szobájából le a többiekhez.

-nah megtaláltátok a töltőt?-Tom

-nem de legalább nem fognk zaklatni addig is-én

-oksa-Tom

-Lili merre van?-én

-az elöbb ment be a szobájába!-Ági

-ahm-én-akkor *órámra nézek*7 óra oksa akkor Ági&Bill mehettek!

-okay-Ág-nah Bill mehet az akció

-jah-Bill

Majd elmentek.

-nah kész is vok -Lili-Héh Ági és Bill hova lett?

-az előbb mondták ogy kettesben akarnak lenni-én full komolyan

-hogy miii?-Lili-de úgy volt hogy moziba meünk

Tom majdnem elröhögte magát,én erre kicit megrugtam.

-én nemtudom csak azt hogy a parkba mentek-én

-oks-Lili-akkor húzok és lecseszem szejasztok!

Majd kiviharzott a házból.

-mondtam már hogy remekül tucc hazudni?-tom

-nem-én-de tudom..(ego:*)

-és most hogy egyedül vagyunk-Tom-csinálhatnánk vmit

-igen pls tv-zünk-én

-jaj neeeeee-Tom

-dee-én-de csak ágyban:D

-ez már teccik!!-Tom

-hozz colát addig én keresek vmi filmet!-én

-okay-Tom-de vmi édesség..az kell?

-alap

Közben Liliéknél:

Dehogy ott mi volt és ki az Ági minden kifog derülni a kövö részből,ami nemtom mikor lex de lessz!!Sok pussa!És sok szerencsét a félévhez:P:P

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tomikazsebike.blog.hu/api/trackback/id/tr55304734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tombaby 2008.01.22. 16:08:06

Szeja!!!!!!!!!!!tök fain lett ez a rész..ügyi vagy.kivi vok a folytatásra.psuzka

Lexíí (törölt) · http://lexyke.blog.hu 2008.01.25. 22:54:53

szijja!! nekem is non teccik!! :) de mikor lesz új rész, mert már non várom!! xP pussa

LILO 2008.01.27. 13:51:50

öhömm!XD hát jam Kata már mindenki várja az új részt... te meg csak lustulszXDXD hey emberek piszkáljákotk már egy kicsit h írjon végre, kül nem fogjátok olvasni :P:PXDXD (mondjuk csak 7végén tud, de akkor sem ír:@:@)

Tombaby 2008.02.06. 11:30:58

Szija!!!mikor lesz rész??????????????
süti beállítások módosítása